درباره مش متال

معرفی مش متال

گروه صنعتی مش متال از سال 1379 در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع مفتولی مانند دستگاه های مش وایرینگ و شاخه کن با نام شرکت ماشین سازی سپهر مسیر خود را در عرصه صنعت آغاز نمود و در سال 1390 با احداث کارخانه نوین حصار، به عنوان اولین تولیدکننده نرده صنعتی میلگردی با نشان استاندارد گامی بلند در جهت نوآوری و کارآفرینی برداشت. این مجموعه درسالهای اخیر با تولید محصولاتی نظیر انواع مش جوشی، سازه های سیل بند و سنگر آماده، سازه های تزیینی گابیون وال و انواع سینی مشِ کابل، سبد محصولات خود را همگام با نیاز مشتریان گسترش داده است.

نمونه هایی از محصولات تولیدی این مجموعه عبارت است از:

واحد طراحی و مهندسی

این واحد کلیه خدمات مربوط به طراحی و مهندسی و پشتیبانی ساخت را تأمین می نماید. طراحی و تعیین پروسه ساخت و انتخاب بهترین مواد مصرفی و نقشه های اجرایی طبق استانداردهای مورد تأیید کارفرما بر عهده این واحد می باشد.مهندسین مجرب مش متال به صورت تمام وقت در امر طراحی محصولات، طراحی ماشین آلات، اصلاح و تعمیرات و در نهایت کنترل کیفیت محصولات تولیدی در آزمایشگاه تخصصی این مجموعه در حال خدمت رسانی هستند.
مجموعه مش متال مفتخر است با تجربه چندین ساله در زمینه صنایع مفتولی و طراحی ماشین آلات مرتبط با این صنعت در مجموعه های ماشین سازی سپهر و نوین حصار، موفق به طراحی و تولید تمام ماشین آلات خطوط تولید خود گردد.

واحد تحقیق و توسعه

مهمترین نقش واحد تحقیق و توسعه در هر واحد تولیدی، نقش آن به عنوان یک کارخانه تولید تکنولوژی در درون کارخانجات می باشد. یعنی تکنولوژی موجود در واحد را به عنوان بستر اولیه در نظر می گیرد و با انجام فعالیت های تحقیقی و توسعه ای و در یک روند تبادلی دو طرفه با سایر عوامل تولید، کالایی برتر از قبل تولید نموده و در نهایت به ایجاد تکنولوژی برتر و بهره وری بیشتر از عوامل تولید منجر می شود.

با توجه به لزوم استفاده از تکنولوژی های جدید در امر تولید، شرکت مش متال اقدام به راه اندازی بخش تحقیق و توسعه (R&D) نمود و بدین منظور در گام اول ارتباط با مراکز علمی در دستور کار قرار گرفت.

واحد تحقیق و توسعه این مجموعه با بررسی جدیدترین تکنولوژی ها و محصولات روز دنیا، در راستای ارائه بهترین راهکارها در ایجاد روش های نوین و اصلاح روش های قبلی در حال خدمت رسانی می باشد.

تمام تلاش این واحد این است که محصول و امکانات تولید با استانداردهای جهانی و بهترین کیفیت به مرحله تولید و بهره برداری برسد.

واحد تولید

واحد تولید دارای رسالت برنامه ریزی و کنترل موجودی ها و تهیه و تأمین کلیه اقلام مورد نیاز سالانه تولید بر اساس برنامه فروش بوده و به عبارت دیگر طبق برنامه فروش سالیانه و پس از انجام محاسبات و کنترل موجودی ها، مواد مورد نیاز را از واحد بازرگانی درخواست نموده و پس از تأمین، جریان مواد را در داخل سیستم هدایت نموده (بر اساس تولید با کیفیت در کوتاه ترین زمان و با کمترین ضایعات و دوباره کاری و کمترین هزینه) تا محصول نهایی به واحد فروش رسانده شود.

واحد فروش

واحد فروش محصولات مش متال با دارا بودن کادری مجرب و آشنا به روابط انسانی، با برقراری ارتباط و تعامل، نیاز مشتری را درک کرده و به منظور انتخاب صحیح، مشتری را صادقانه راهنمایی می کند تا مشتری این امکان را داشته باشد که با توجه به نیازهای خود، بهترین محصول را انتخاب نماید. در این راستا کلیه عملیات درخواست، ثبت سفارش و ارائه اطلاعات محصول در این واحد به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد و مشتریان در داخل و خارج از کشور می توانند از این خدمات بهره مند گردند.

همچنین واحد رسیدگی به شکایات مشتریان با سعه صدر و علاقه، به مخالفت ها و شکایات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده و همواره معتقد هستند که سؤال مشتریان نشانه علاقمندی ایشان به محصولات شرکت می باشد؛ لذا سعی و تلاش کارشناسان این واحد در جهت برطرف نمودن مشکلات مصرف کنندگان محترم می باشد.

واحد مالی و حسابداری

واحد مالی و حسابداری در جهت سهولت انجام امورات مالی مشتریان محترم در دفتر فروش و همچنین در دفتر کارخانه مستقر شده است تا ارتباط حضوری و غیرحضوری مشتریان با مسئولین محترم مالی شرکت مش متال فراهم شود و کلیه مسائل مالی ایشان مرتفع گردد.