کاربردهای نرده مفتولی

کاربردهای نرده مفتولی

کاربردهای نرده مفتولی

هر آنچه باید در مورد کاربردهای نرده مفتولی بدانید

نرده مفتولی یا نرده پانلی، یک گزینه بسیار مناسب برای حصار امنیتی است. این نوع حصار نفوذناپذیرترین و امن ترین نوع حصار موجود در بازار می باشد. به دلیل ساختار مشبکی که نرده مفتولی دارد، نسبت به نرده پروفیلی بسیار سبک تر است و در نتیجه قیمت پایین تری دارد. به علاوه به دلیل جنس مفتولی که دارد به راحتی و با ابزارهای برش معمولی قابل برش نیست و برای برش نرده، به کار و زمان زیادی نیاز است. به همین دلیل از این جهت، امنیت بسیار بالایی دارد.

نرده های تولید شده در کارخانه مش متال، علاوه بر روکش گالوانیزه، با رنگ پودری الکترواستاتیک در کوره با دمای 900 درجه سانتی گراد روکش می شود. این فرایند باعث می شود مقاومت نرده ها در شرایط آب و هوایی مختلف به خصوص در مناطق با رطوبت بالا دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود و در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم باشد. از جمله مزیتهای دیگر، می توان به مقاومت نقاط جوش اشاره کرد.

نرده پانلی مش متال، اولین دارنده نشان استاندارد ملی ایران به شماره 19931 و 21132 است.

کاربردهای نرده مفتولی

نرده مفتولی ویژه سیستم های حمل و نقل و ترافیک – نرده ترافیکی

از مزیت های نرده ترافیکی مش متال، قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه و نصب سریع و آسان است. مزیت دیگر، پوشش گالوانیزه و روکش رنگ پودری است که هزینه های سالانه رنگ آمیزی را کاهش می دهد. ساختار نرده مفتولی مش متال، به گونه ای است که با ابزارهای ساده، برش داده نمی شود و صعود از آن تقریبا غیرممکن است.

نرده و حصار باغی مخصوص باغ، ویلا و زمین های کشاورزی

اگر صاحب باغ، ویلا یا زمین کشاورزی هستید، این اطمینان را به شما می دهیم که امنیت بسیار بالایی دارد. علاوه بر این انواع طرح های زیبا و رنگ های جذاب، به زیباسازی فضا کمک می کند. بنابراین ضمن حفظ زیبایی، می توانید محیط باغ و ویلای خود را ایمن نگه دارید. نرده ها می تواند تا  3 متر ارتفاع داشته باشند.

نرده پانلی مخصوص مجتمع های مسکونی، اداری، آموزشی و صنعتی

از کاربردهای نرده مفتولی یا نرده پانلی، استفاده در اطراف محوطه مجتمع های مسکونی، اداری و صنعتی است. در حال حاضر تنوع طرح و رنگ و همچنین کیفیت بالای نرده مفتولی، بسیار بیشتر از سایر محصولات مشابه است. چرا که هم دارای پوشش رنگ پودری است که در برابر خوردگی و شرایط جوی مختلف، مقاوم است و این باعث می شود که طول عمر بیشتری داشته باشد. و هم به دلیل ساختاری که دارد مانع از صعود افراد می شود و به دلیل ارتفاع زیاد تقریبا غیر قابل صعود است. به علاوه می توانید در بالای نرده از سیم خاردار تبری برای امنیت بیشتر استفاده کنید.

نرده و حصار میلگردی ویژه کانال ها، مسیل ها، رودخانه ها و دریاچه ها

ایمن سازی کانالها، مسیل ها و منابع آب در سطح شهر و مکان های پر تردد، از الزامات شهرداری هاست. از این جهت گروه صنعتی مش متال، پروژه های درون شهری و برون شهری بسیاری را با شهرداری های مختلف در سراسر کشور اجرا نموده است. قیمت مناسب و طراحی زیبا موجب استقبال از این نرده و حصار میلگردی برای اجرای این پروژه ها بوده است.

 

نرده مفتولی ویژه شهربازی، زمین بازی کودکان و زمین های ورزشی

نصب نرده مفتولی برای شهربازی و زمین بازی کودکان خود یک مزیت محسوب می شود. نرده مفتولی علاوه بر حفاظت محیط، امنیت کودکان را در محل بازی حفظ می کند. چرا که ساختار تیز و برنده ای ندارد و موجب آسیب به کودکان نمی شود.

نرده امنیتی ویژه راه آهن، فرودگاه ها و سایتهای امنیتی

از جمله کاربردهای نرده مفتولی، نرده فوق امنیتی “high security fence” است که به خصوص در مراکر امنیتی، فرودگاه ها، راه آهن، مرز ها و … کاربرد دارد. ساختار نرده امنیتی و ارتفاع آن، به گونه ای است که به هیچ عنوان قابل صعود نیست. به علاوه می توانید از سیم خاردار تبری در بالای این نرده ها برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا بازدید مستقیم از کارخانه می توانید با شماره 05132400854 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *