مزایای سینی مش نسبت به سینی کابل

مزایای سینی مش نسبت به سینی کابل

مزایای سینی مش نسبت به سینی کابل

سینی کابل مش، نسل جدید سینی کابل است که برای نگهداری و حفاظت از کابل ها در تاسیسات کاربرد دارد. در ادامه مزایای سینی مش نسبت به سینی کابل را بررسی می کنیم:

مزایای سینی مش نسبت به سینی کابل

هزینه بسیار پایین مواد اولیه نسبت به محصولات مشابه

به دلیل ساختاری که سینی مش دارد، به مواد اولیه کمتری نیاز دارد که هم برای حفاظت از محیط زیست بهتر است و هم هزینه های ساخت را کاهش می دهد. برای ساخت سینی مش نسبت به سینی کابل و نردبان کابل، هم فولاد کمتری استفاده می شود و هم ضایعات کمتری دارد. به طور کلی هزینه ساخت سینی مش نسبت به محصولات مشابه، بسیار کمتر است.

مورد استفاده برای تمام صنایع

سینی مش در صنایع مختلف کاربرد دارد. به عنوان مثال از سینی مش استیل در صنایع غذایی، صنایع داروسازی و بیمارستان ها که نیاز به تامین بهداشت بیشتری دارد، استفاده می شود. در صنایع گاز، نفت و پتروشیمی، صنایع ساختمانی، دیتاسنترها، تونل ها، شبکه های مخابراتی و … از سینی مش استفاده می شود. گروه صنعتی مش متال، سینی مش را در انواع سینی مش گالوانیزه، استیل، مسوار و گالوانیزه با پوشش رنگ پودری تولید می کند.

انعطاف پذیری بالا در نصب برای سایت های مختلف

نصب سینی کابل برای سایت های مختلف، متفاوت است و برای مسیریابی صحیح کابل به پیچ و خم های مختلف و تغییر شیب نیاز دارد. سینی کابل مش، تنها نوع سینی کابل است که می تواند در محل نصب، سفارشی شود. با استفاده از قیچی مفتول، می توان سینی مش را برش داد و خم کرد تا بر اساس فضای مورد نیاز، نصب شود. برای نصب نردبان کابل یا سینی کابل ورقی، باید قطعات ، اتصالات و خم ها را از قبل سفارش دهید. اگر هر چیزی تغییر کند یا نصب اندکی از مشخصات فنی خارج شود، قطعاتی که شما سفارش داده اید بی فایده است و باعث تاخیرهای اساسی و اتلاف هزینه در پروژه شما می شود.

نصب سریع و آسان سینی مش

لوازم جانبی همراه با سینی مش شامل انواع مختلفی از پایه ها، براکت ها و ساپورت ها است. نصب سینی مش با استفاده از آنها بسیار سریع انجام می شود و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

عدم محدودیت برای ورود و خروج کابل

ساختار مشبکی که سینی مش دارد، کمک می کند در هر مکانی که بخواهید مجرای ورود یا خروج برای عبور کابل ها در نظر بگیرید. در حالیکه برای سینی کابل ورقی این امکان وجود ندارد.

انتقال حرارت بهتر

ساختار باز سینی مش کمک می کند گرما در محیط پخش شود و از بروز حوادثی مانند آتش سوزی کابل ها جلوگیری می کند. در حالیکه ساختار بسته سینی کابل ورقی، گرما را نگه می دارد در نتیجه مقاومت جریان در کابل ها افزایش پیدا می کند. در مواردی منجر به آتش سوزی می شود.

جلوگیری از آسیب به کابل ها

سینی کابل ورقی اگر در فضاهای باز استفاده شود موجب می شود که آب باران بر روی سینی کابل جمع شود. در حالیکه ساختار باز سینی مش، از بروز این اتفاق جلوگیری میکند. به علاوه استفاده از سینی کابل ورقی راه را برای عبور جوندگان راحت تر می کند و از این طریق موجب آسیب به کابل ها می شود.

عیب یابی آسان

در صورت خرابی و آسیب به کابل ها، طراحی باز سینی مش ها کمک می کند که عیب یابی به سرعت انجام شود و با چشم قابل رویت است.

لوازم جانبی فراوان سینی مش

با توجه به محبوبیت سینی مش و نوآوری در صنعت، انواع براکت تخت، براکت دیواری، براکت دیواری تقویت شده یک طبقه و دو طبقه، براکت سقفی، براکت آویز، بست اتصال (کوپلر) و … و گزینه های فراوان دیگری برای نصب وجود دارد.

وزن بسیار سبک و در عین حال مستحکم

سینی کابل مشبک (سینی مش) نسبت به سینی کابل ورقی و نردبان کابل بسیار سبک تر است که حمل و نقل ، نگهداری ، نصب و شخصی سازی آن را آسان تر می کند.

 

**گروه صنعتی مش متال، اولین تولیدکننده سینی مش دارای نشان استاندارد در ایران است. در این مجموعه سالانه بیش از 500.000 متر سینی مش تولید می کنیم. برای مطالعه مشخصات فنی سینی مش، اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *