انواع سینی مش – سبد کابل

انواع سینی مش - سبد کابل

انواع سینی مش – سبد کابل

سینی کابل مش – سبد کابل برای نگهداری و حفاظت از کابل ها در تاسیسات ساختمانها، تونل ها و … استفاده می شود. سینی کابل سبدی جدیدترین نوع سینی کابل است که به دلیل سبکی و انعطاف پذیری بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. سینی کابل سبدی یا سینی مش، به دلیل ساختار سبد مانندی که دارند، به راحتی قابل توسعه هستند.

ساختار باز سینی مش، تهویه مناسب را تضمین می کند و از گرم شدن بیش از حد کابل ها جلوگیری می کند. همچنین دسترسی آسان برای تعویض و تعمیرات را فراهم می کنند. اگرچه به طور معمول از سقف آویزان می شود یا روی دیوار چسبانده می شود، اما برخی از سیستم های سینی کابل برای استفاده در کف مناسب هستند.

انواع مختلف سینی کابل گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، سینی کابل استیل، سینی کابل رنگ شده، با توجه به شرایط متفاوت محیطی، تولید می شود.

انواع سینی کابل مش – سبد کابل

سینی مش U شکل

سینی مش U شکل هم به صورت آویز از سقف و هم متصل به دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سینی مش در ارتفاع 35، 60 و 100 میلیمتر موجود است و از عرض های بین 6 سانتیمتر تا 1 متر را پشتیبانی می کند.

سینی مش U شکل

سینی مش G شکل

در مکانهایی که فضای کافی وجود ندارد و فضا تنگ است، بهتر است از سینی مش G شکل استفاده کرد. این نوع سینی مش جهت نصب در سقف یا روی دیوار کاربرد دارد.

سینی مش G شکل

سینی مش زیرمیزی (سینی مش اداری)

سینی مش زیرمیزی برای مرتب کردن و نظم دادن به کابلها و سیم های برق کاربرد دارد. این نوع سینی مش در زیر میز و یا پشت میز نصب می شود. ارتفاع دیواره های این سینی مش، 80 و 115 میلیمتر است که به طول 0.5 متر و 1 متر تولید می شود.

 

سینی مش زیر میزی

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان گروه صنعتی مش متال، در ارتباط باشید. 05132400854

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *