کاربردهای سینی مش

کاربردهای سینی مش

کاربردهای سینی مش

اگر حتی بخش کوچکی از سیم و کابل برق آسیب ببیند، ممکن است باعث آتش سوزی و حوادث جبران ناپذیر شود. تقریبا در تمامی صنایع به خصوص پروژه های ساختمانی، ساماندهی سیم و کابل و تاسیسات از سخت ترین کارهایی است که باید به خوبی مدیریت شود.

سینی مش سیستم مدیریت کابل است که در اندازه ها و اشکال مختلف بسته به نوع کاربرد وجود دارد. ساختار سینی مش به گونه ای است که می توان کابل ها را دسته دسته کرد و محل وورد و خروج کابلها فراهم است. همچنین از آسیب به کابل ها جلوگیری می کند.

مطلب مزایای سینی مش را می توانید در این صفحه بخوانید.

انواع مختلف سینی کابل، نردبان کابل و سینی مش برای مدیریت کابل ها و تاسیسات وجود دارد. سینی مش نسل جدید سینی کابل است که به دلیل مزایای فراوانی که در مقاله “مزایای سینی مش” ذکر شد، مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. نصب سریع و راحت، مهمترین عامل محبوبیت سینی مش، در میان مشتریان است.

برای آشنایی با انواع مختلف سینی کابل می توانید مقاله سینی کابل را بخوانید.

سینی مش یا سبد کابل بهترین راه حل برای مسیریابی و پشتیبانی از تعداد زیادی کابل است. سینی مش می تواند بر روی دیواره، سقف، زیر میز و یا کف نصب شود.

کاربردهای سینی مش

  • صنایع شیمیایی و صنایع داروسازی: در این نوع صنایع برای حفظ بهداشت بیشتر، از سینی کابل استیل استفاده می شود.
  • صنعت غذا: در صنایع مواد غذایی، به دلیل رطوبت بیشتر محیط و حفظ بیشتر، از سینی کابل استیل یا گالوانیزه گرم استفاده می شود.
  • در تاسیسات تصفیه خانه آب و فاضلاب
  • معادن، تونل ها، پل ها، ایستگاه های قطار شهری و فرودگاه ها
  • صنایع نفت و گاز و پتروشیمی: برای انتقال خطوط کابل برق و تاسیسات، که غالبا در محیط باز هستند برای جلوگیری از خوردگی در برابر شرایط محیطی و اشعه آفتاب، از سینی مش گالوانیزه استفاده می شود که بسیار مقاوم تر است.
  • شبکه های ارتباطی و مخابراتی (دیتاسنتر ها)
  • ساختمان های اداری، هتل ها، پارکینگ ها، بیمارستان ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *